Jsme už řadu let spoluhráči našich klientů v oblasti osobních financí. Pro ně a s nimi hledáme nejvýhodnější řešení nových potřeb.

Náš TÝM

Pobočka Partners Banky Slavkov u Brna

Libor Eliáš

ředitel pobočky

Každý klient je jiný, tak jako jeho sny a přání. Přistupuji ke každému individuálně ve snaze nalézt optimální řešení jeho potřeb. Jsem přesvědčen, že férový a zodpovědný přístup ke každému klientovi je základem dlouhodobé spolupráce, která často přeroste v přátelství. Chci, aby naše služba byla vždy dostupná, a proto jsem otevřel pobočku ve Slavkově u Brna s jasnou vizí, kterou sdílím s mými kolegy. "Jsme pevným bodem ve světe financí, abyste se na nás mohli s důvěrou obrátit. Staráme se, aby se Vaše sny a přání staly skutečností." Těším se, že Vás poznám.

Pobočka Partners Banky Slavkov u Brna

Regina Tesáčková

finanční poradce

S Partners finančním poradenstvím jsem se setkala nejdříve jako klientka na doporučení mých kamarádek. Když jsem zvažovala práci ve financích, byla jednou z možností práce v bance. Jako spokojená klientka Partners jsem vždy oceňovala možnost volby. A proto mi práce v bankách s omezeným portfoliem úplně nedávala smysl. Využila jsem nabídku pozice finančního poradce u Partners. V rámci společnosti jsem si prošla více pozicemi. Nyní pracuji jako bankéř a finanční koncipient se všemi potřebnými atestacemi na pobočce poradenské Partners banky ve Slavkově u Brna. Dlouhodobá spolupráce s klienty mi dává velký smysl. Jedná se vlastně o finanční koučink, který klientům umožňuje řešit jejich potřeby a sny po finanční stránce. Každý klient je jiný, proto jsou i navrhovaná řešení pro klienty odlišná a tím je má práce různorodá. Volný čas trávím aktivně s rodinou a přáteli. Ráda poznávám nové lidi, místa a příležitosti. To přirozeně souvisí s mojí prací.

Pobočka Partners Banky Slavkov u Brna

Radek Přikryl

profi asistentent, neživotní specialista

Na pobočce se specializuji na neživotní pojištění. Hlavně povinná ručení a havarijní pojištění. Zpracovávám pro naše klienty aktuální porovnání a následně je s nimi komunikuji. Pomáhám jim tak učinit rozhodnutí jak naložit s jejich pojištěním na další období. Zda smlouvu ponechat nebo ji z důvodu výhodnosti změnit. Kromě toho se starám o hladký administrativní chod pobočky. To zahrnuje organizaci dokumentů, správu smluv, plánování schůzek, komunikaci s klienty a s obchodními partnery v dalších oblastech. Tak, aby se na nic nezapomnělo a klienti byli spokojení.